det är helt säkert att jag en gång väntade på dem



soundtrack: the soundtrack of our lives; instant repeater '99



(det finns dagar man måste leva ut, leva sönder. )


det är mycket möjligt att det finns dagar som väntar på mig.
och det är helt säkert att jag en gång väntade på dem.
men lika mycket som denna väntan var oundviklig
var dessa dagar alltid mina dagar.

jag slösade, kastade, krossade. jag gjorde vad jag ville.
jag vet att det finns de som fortfarande väntar 
                                    på att jag ska stanna upp.

(sluta vänta! jag gör vad fan jag vill!
you can´t knock me down with a feather.
)



jag sträcker upp mina armar mot himlen,
jag gräver ner mina tankar i dyn.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hey grrl. Du har en surprise i min blogg ;)

Kram!

2008-12-08 @ 00:23:46
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0