Straffbart, kriminellt

 
 
 
 
 
Soundtrack: Kent; Vi är inte längre där
 
 
 
Hur kan det bara få göra såhär ont? Det borde vara straffbart, kriminellt.
Det här är ett självmordsbrev. För jag vill låta de gamla drömmarna dö. Jag vill döda mig själv. Jag vill inte längre vara fängslad i mina tankar. Jag vill vara fågel fenix. Jag vill brinna ned till grunden. Och om jag får bli ny igen ska jag glömma hur jag var. 
 
Hur kan det bara få vara såhär vackert? Det borde vara straffbart, kriminellt.
Det här är ett kärleksbrev. För jag vill alltid minnas dagarna då hjärtat mitt var rent. 
Jag vill vara den svalan som sitter högst upp. Jag vill flyga. Och om jag får flyga ska jag
 
aldrig
 
gömma mig igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0