Jag skrek rakt ut

 
 
 
 
Soundtrack: Kitok; Halleluja (krossa eller krossas)
 
 
Det började på kyrkogården. och där börjar ju sällan saker 
men solen var varm och vi hade kaffe to go. 
Vi tänkte på döden och det bär mig emot men vad fan ska jag göra... 
och när jag sa att jag absolut inte vill brännas
kom jag att tänka på alternativet... och då skrek jag rakt ut. 
 
Sedan blev det pannkakor och jubel och en alldeles för detaljerad berättelse
om en New York-råtta som mixats och blivit uppdrucken... och då skrek jag rakt ut igen.
 
Och jag skrek rakt ut för att morgonen efter höll jag på att sprängas i tusen bitar
och jag skrek rakt ut för att staden jag tillhör är så satans snygg
och jag skrek rakt ut för att en norrlänning helt plötsligt förstod mig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0