är det för att det är december och minus tio och jävligt långt till april...


soundtrack: bob dylan; stuck inside of mobile with the memphis blues again

(jag måste gå tillbaka, och jag vet att jag alltid har sagt
att jag aldrig ska vända mig om. nu vänder jag mig om.)

alla ord fyllda av löften här. mitt hjärta i brand.
det är som om det är längesedan, den där elden.
är det för att det är december
och 10 minus och jävligt långt till april
eller är det för att jag håller på att bli
den jag lovade mig själv att aldrig bli?
alla ord fyllda av väntan här. mitt hjärta i sång.



men ett löfte är ett löfte är en lovsång till mig själv.
jag vet inte vem jag är längre,
men jag vet i alla fall vad jag inte vill bli.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0