mitt hjärta dunkar hårt och det är kanske en kliché, men fuck it.

soundtrack: glasvegas; fuck you, it´s over


(åh helvete! jag vet inte vart jag ska ta vägen,
men spelar det någon som helst roll längre?)

sovrummet snurrar. utanför trycker mörkret.
det är kompakt, liksom påträngande. jag sitter på sängen.
det är som om jag har fått en käftsmäll.
kan inte skriva, inte andas.

                                                       this is it, this is it, this is it.

mitt hjärta dunkar hårt och det är kanske en kliché, men fuck it.
det här är så jävla bra att jag gråter och skrattar samtidigt.
det här är en sanning och en lögn, en himmel och en rymd.
det här är glasvegas. och jag kan inte värja mig.
min kropp i ett ständigt fallande.


(det här kan vara det sämsta jag skrivit, men orden räcker inte till.)


Kommentarer
Postat av: Stina

men fuck för sjukdomar och trötthet!

jag borde göra mig en drink.

vill du ha en drink?

synd att jag inte har drinkglas.



PUSS!

2008-12-29 @ 14:13:22
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0